امروز:۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اتو بخار زیر یک میلیون تومان: مروری بر گزینه‌های موجود در بازار ایران

اگر قصد خرید اتو داشته باشید، حتما می‌دانید که اتوبخار دارای تنوع در طراحی بوده و انواع مختلفی دارد، اتو معمولی، اتو بخار، اتو مخزن‌دار و اتوی مسافرتی، از انواع مختلف این دستگاه هستند. طبق مشاهدات ما اتو بخارهای موجود در بازار ایران هم‌اکنون (در اوایل تابستان ۱۴۰۰) در بازه‌ی قیمتی ۷۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون اتیکت خورده‌اند. در این ویدئو به معرفی و بررسی اتو بخار زیر یک میلیون تومان موجود در بازار پرداخته‌ایم، با هومینال همراه باشید.

اتو بخار زیر یک میلیون تومان چی بخریم؟

دغدغه‌ی خرید آگاهانه نه تنها بد نیست، که بسیار جذاب و هیجان انگیز هم هست. در این ویدیو دو مدل اتو بخار از برند BISHEL با نام‌های BL-SI-010 و BL- SI-011 و همچنین یک اتو مسافرتی خوش قیمت ار برند هاردستون با نام SI1916 را به شما معرفی کرده‌ایم. البته پیشنهاد می‌کنیم قبل از مشاهده ویدیو مطلبی که با عنوان راهنمای خرید اتو بخار در مگینال منتشر کردیم را مطالعه کنید.

خرید اتوبخار

اتو بخار بیشل مدل BL-SI-010

مدل ۰۱۰ بیشل یک اتوی اقتصادی با توان مصرفی ۲۷۰۰ وات جزو میان رده‌های بازار محسوب می‌شود. کفی این اتو از جنس سرامیک است و کیفیت قابل قبولی دارد. این محصول قابلیت سیستم ضد چکه و قطع خودکار را داراست. بخار دهی پیوسته این اتوبخار، ۷۰ گرم در دقیقه بوده و بخار دهی لحظه ای آن ۱۴۰ گرم در دقیقه است.

همچنین این دستگاه از تنظیمات میزان بخاردهی و نیز بخاردهی عمودی پشتیبانی می کند. مخزن آب این اتوبخار ۳۵۰ میلی لیتر است و یکی از مزیت های این دستگاه در این دسته قیمتی پشتیبانی از قابلیت Self Clean می‌باشد.

اتو بخار بیشل مدل BL-SI-010

اتو بخار بیشل مدل BL-SI-010

اتو بخار بیشل مدل BL-SI-011

بیشل ۰۱۱ از ارزانترین اتوبخار‌های با کیفیت قابل قبول در بازار است. که دارای مشخصات کافی بوده و برای یک استفاده معمولی و روزانه طراحی و روانه بازار شده است. این اتو اما ۲۴۰۰ وات توان مصرفی دارد.

ولی همچنان جنس کف آن از سرامیک است که از با کیفیت‌ها در این رده قیمتی محسوب می‌شود. قابلیت‌های سیستم قطع چکه و سیستم قطع خودکار نیز در این دستگاه رعایت شده است. بخاردهی پیوسته‌ی این اتو بخار ۶۰ گرم در دقیقه و بخاردهی لحظه‌ای ۱۳۰ گرم در دقیقه است که نسبت به مدل ۰۱۰ کمی کاهش داشته است. بخاردهی عمودمی و قابلیت تنظیم میزان بخاردهی در این مدل نیز گنجانده شده است.

قابلیت خوب Self Clean را در این اتوبخار همچنان می‌توان ستود. و مخزن ۲۵۰ میلی لیتری ۰۱۱ حکایت از کوچک شدن سایز مخزن آب نسب به مدل ۰۱۰ دارد و سیم حدود ۲ متری این اتو (۱٫۹ متر) کار شما را راه خواهد انداخت.

اتو بخار بیشل مدل BL-SI-011

اتو بخار بیشل مدل BL-SI-011

راهنمای خرید اتو بخار

اتو بخار مسافرتی هاردستون مدل SI1916

۱۹۱۶ یک مدل کوچک از هاردستون است که با سایز جمع و جور خود در هنگام استفاده از آن یک احساس خوب را به شما هدیه خواهد داد. این اتو برای استفاده در سفر‌های شما بسیار کاربردی خواهد بود.

توان مصرفی این اتوی کوچک ۱۰۰۰ وات است که در جایگاه خود قابل ستایش است. جنس کف آن از سرامیک و وزن آن حدود  ۴۸۰ گرم است. جالبترین نکته این اتو قابلیت بخاردهی در این سایز است و مخزن آب آن ۱۵۰ میلی لیتر می‌باشد.

هاردستون همچنین با تعبیه یک دکمه کوچک تغییر ولتاژ در زیر اتو باعث شده خیال شما در سفر‌های خارجی راحت باشد و در کشور‌هایی که از ولتاژ مختلف در پریزهای برق خود استفاده می‌کنند، نیاز شما را رفع کند. از نظر قیمت اتو بخار ۱۹۱۶ هاردستون نیز در دسته زیر ۱ میلیونی بازار قرار می‌گیرد.

اتو بخار مسافرتی هاردستون مدل SI1916

اتو بخار مسافرتی هاردستون مدل SI1916

خرید اتوبخار

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *