امروز:۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مقایسه اتو مخزن دار و اتو بخار معمولی: کدامیک ارزش خرید بیشتری دارند؟

انتخاب یک اتوی با کیفیت کار سختی نیست فقط کافی است با مدل‌های متنوع آن آشنا باشید. ما به بررسی کامل و مقایسه اتو مخزن دار و اتو بخار معمولی به عنوان دو نوع اتو موجود در بازار پرداخته‌ایم. اتوهای مخزن‌دار که امروزه طرفداران زیادی دارند، نمونه‌ی پیشرفته اتوهای مخزن‌دار صنعتی هستند که برای مصارف خانگی از آن‌ها استفاده می‌شود. این مدل اتو نسبت به اتوهای بخار معمولی قدرت بیشتری دارند. با اتوهای مخزن‌دار هر لباس، پرده، کت و شلوار، لباس‌های مجلسی و… هر آنچه که بخواهید به راحتی اتو کشی می‌شود.

مقایسه اتو مخزن دار و اتو بخار معمولی

خرید اتوبخار

مکانیزم اتو بخار

انواع اتو بخار به دلیل عملکرد آسان و سریع و قیمت مقرون به صرفه‌ای که نسبت به اتوهای مخزن‌دار دارند بسیار محبوب هستند. توان مصرفی اتوهای بخار معمولی ۱۸۰۰ تا ۳۲۰۰ وات می‌باشد که قدرت خوب و مناسبی برای اتو محسوب می‌شود. انتخاب صحیح این محصول در طول عمر و عملکرد آن به شما کمک می‌کند.

در این بخش یک اتو بخار حرفه‌ای و پرفروش را به شما معرفی خواهیم کرد. برای مثال اتو بخار بوش مدل TDI90EASY با توان مصرفی ۲۴۰۰ وات و قابلیت بخاردهی عمودی یک وسیله‌ی پرقدرت و کارآمد در منزل شما به شمار می‌رود. اگر تا به حال برای شما پیش آمده که هنگام استفاده از اتو آب اضافی از مخزن خارج شود با سیستم ضد چکه‌ای که اکثر اتوهای بخار دارند دیگر شاهد این مسئله نخواهید بود. جنس کفی اتوها دو نوع استیل و سرامیک بوده که برای چسبندگی کمتر به لباس کفی سرامیکی بیشتر پیشنهاد می‌شود.

خرید اتو بخار بوش مدل TDI90Easy

مکانیزم اتو مخزن‌دار

در ادامه مقایسه اتو مخزن دار و اتو بخار معمولی باید گفت عملکرد اتوهای مخزن دار به این صورت است که کنار اتو یک مخزن آب بزرگ تعبیه شده و از طریق لوله، بخار آب را به بدنه اتو منتقل می کند. این نوع اتوها نمونه‌ی ساده شده‌ی اتوی مخزن‌دار صنعتی است که داخل کارگاه‌های خیاطی دیده می‌شود و معمولا وزن سنگینی دارد.

اتو مخزن دار صنعتی

اتو مخزن دار صنعتی

بهترین مزیت این نوع اتوها مخزن آب آن‌ها است که به دلیل ظرفیت زیادی که دارد لازم نیست در هربار استفاده از اتو آن را پر کنید. با اتوهای مخزن‌دار به دلیل میزان بخاردهی بیشتری که نسبت به اتوهای بخار معمولی دارند می‌توانید لباس های سنگین و مجلسی یا حتی پرده‌ها را اتو کشی کنید.

درست است که اتوهای مخزن‌دار قیمت بیشتری نسبت به اتوهای بخار معمولی دارند اما شما با تهیه آن‌ها می‌توانید یک کارگاه خیاطی کوچک در منزل داشته باشید.

یک نمونه اتو بخار مخزن‌دار محبوب، اتوی تفال مدل SV7030 بوده با کیفیت عالی و توان مصرفی ۲۲۰۰ وات است که علاوه بر قدرت و اتوکشی فوق العاده، ظاهر زیبایی نیز دارد. ظرفیت ۱٫۵ لیتری مخزن آب این محصول کار شما را برای هربار استفاده راحت کرده است. البته این محصول به گونه‌ای طراحی شده که در صورت اتمام آب می‌توانید حین کار با آن مخزن را پر کنید.

راهنمای خرید اتو بخار

تفاوت اتو بخار و اتو مخزن‌دار

تفاوت مهم در دو اتوی مخزن‌دار و اتوی بخار وزن آن‌ها است. اتوهای مخزن‌دار به دلیل مخزن آب جداگانه‌ای که دارند وزنشان سبک بوده و جابه جایی اتو را راحت می‌کنند. اما اتوهای بخار معمولی به دلیل مخزن آبی که به همراه دارند کمی سنگین‌تر می‌باشند. همچنین اگر در منزل نیاز به اتوکشی لباس‌های ضخیم و یا حتی پرده را دارید اتوهای مخزن‌دار بهترین گزینه برای این امر محسوب می‌شود.


مقایسه انواع اتو بخار

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *